Jag är sämst på att uppdatera.

Voj voj. Jag har så fullt upp jämt så jag har inte tid att skriva, men det är väl trevligt med lite sporadisk bloggning också. Nu har det hänt en del, förstås. Mina vänner pratar med mig igen till exempel. Det är ju bra. Men jag har tappat mobilen så jag har bara de numrena jag kan i huvudet, det är lite smådumt. Men jag har samma gamla nummer som förut iallafall så folk kan ringa mig. Det är ju toppen.

 image75



När det gäller umgänge så går det mycket bra för mig.
Mycket, mycket bra. Och eftersom detta är en mycket privat 
blogg som ingen känner till så kan jag berätta med ingående detaljer. .
Men det tänker jag inte.




A lot of booty.

Jag har varit på massa picknick också. Det är sånt som jag tycker är härligt.image76
Vitan med Sulan och Floyd. Medverkade gjorde även Knatchie och diverse folk från Floyds klass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0