Fekke!

Förra veckan ägnades åt seriöst festande. Nu har dagarna flutit ihop lite men jag tycker mig minnas att jag och Jessica var på Hirschenkeller i tisdags. Det var en massa pluttar (som jag) och vi hade nog roligast när vi var på toa. Nu kom jag på att det var i onsdags. I tisdags var jag först med Bellan på fridhemsplan och sen på söder. 

I fredags var jag och hängde in min kappa på Grand Garbo och sen åkte jag till Veronikas 20årsparty! Det var hemskans trevligt, fucking Åmål-tema och alltihopet.

image71
Ah shit man kunde tro att det var '98...

Jag fick damsällskap med mig hem, två ja lite slitna tjejer, man kan säga att vi körde en tripplespoon i min säng, Sulan fick nöjet att vara mellanskeden (vilket måste betyda att det är min tur att vara lilla skeden nästa gång).

I lördags skulle jag och Jessica ut igen, vi började med Söder och hamnade sen ungefär på Stureplan. Det blev en helkväll kan man säga! Sen jobbade jag kvart över sju på söndagmorgonen och när jag kom hem drack vi massa vin och snackade skit.

Igår så var jag och Floyd i Rosendal, det var så jädra varmt så jag kunde ligga i bikini. Om det hade varit kallt nu hade jag stuckit om en vecka.

image72
Floyd i Rosendal 18 maj förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0