Djur, djur, strålande djur.

Igår såg jag på Floyds klena kissar. De var så söta! Röda och söta. Som jag.

Idag så har jag jobbat som sjutton och snart ska jag åka hem till Sumpan för att träffa Bosse Boxer. Bosse ska bo hos mig och Sambon Jessica en tid framöver. Förut hade vi lilla söta Cora men hon åkte i söndags. Cora sov i min säng... Jag hoppas att Bosse nu ska provida mig med lite kärlek.

   
Bosse, Bosse, Cora, Cora.

Sen så har jag ju min tibetanska munk. Han är min älskling, ja min baby.
image70
Oskar biter mig i benet. Aj aj!

Nu har jag skrivit alldeles för mycket om djur. För att väga upp det;

VAPEN! ÖL! LUMPEN!

Så. Nu känner jag mig som en man igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0