Det här var fint ojoj för smått.

Det var en härlig dag vi hade igår, mysfaktorn var hög! Vi började med att käka lunch hemma hos Softlan.
image55
Myspys i soffan.

Sen åkte vi in till den stora staden Stockholm och kollade i butiker, något som vi inte gjort på väldigt länge.
image64image57
Sofies modeblogg, ombyte.

Med ovanan inne blev vi matta efter ett par timmar. Matta och mätta på stan. Men hungriga och sugna på krubb. Det blev till att åka hem till Sofie igen. När magen kurrar är det dags att äta (gammalt djungelordspråk).
image63image65
Åh-åka pendel tåg, pannkaka+risgrynsgröt.

Vi hade skitsvårt att få upp syltburken, vi saknade till och med en karl. Tills Sofie visade sitt rätta jag och bara tjongade upp den. Jag var imponerad.
image58image62
Musklerna bara pumpar ut kärlek som Sofie brukar säga.

Sen så är jag bara tvungen att lägga upp en bild på Sofies underbara utsikt och så en sån där klassiker. Eh man ska skjuta någon. Typ.
image61image60
Utsikt, -Jag ska skjuta en...


Efter härlig måltid och några gäspar tog jag pendeln hem till mig. Sundbyberg. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0